7 Nisan 2009 Salı

Gaziantepspor - Galatasaray

Bu sene takım karakteri comic sans'dan hallice olan takımım dün itibariyle yine şaşırttı.

Yaz aylarını sek-sek, yağ satarım or bal satarım kondisyon ölmüş ben satarım oynayarak geçiren beyaz-sarı....ııım..turuncu.....camgöbeğı-yavruağzı (Gs-2015) lılar ligin bu sene (arada 3-5 hafta hariç..)naçizane fikrimce futbol şampiyonu Gaziantepspor'u, kalesinde gördüğü ve benim genel fotoğrafı çektiğimde pek de önemsemediğim önemli gol pozisyonlarına rağmen, 0-1 ile geçmeyi başardı.
Skibbe önderliğinde(?), muhtelif taraftarların kendilerini 'one-touch oynuyoruzz aabi" diyerek alenen avuttuğu fakat bana ekran başında kurdeşen döktüren,monoton, statik, rakibi ısırmayı bıraktım, yanlış evrim sonucu oluştuğuna inandığım 7/24 havlama kapasiteli kanişler kadar bile hırlamayan Galatasaray futbol takımı, sanki yavaş yavaş kendisini tanıdığım klasik karakterine geri dönüyor...

Koşan takım...

Yalnız Bülent'in Galatasaray takımına geri-evrim yaptırması gereken bir husus daha var.O da Galatasaray'ın ligte hiçbir maça geride bekleyerek başlamayacak kadar Türkiye'nin dominant bir gücü olduğu gerçeğidir...Bu hususun sezon başı Skibbe'nin kulağına yeteri kadar üflenmemesi sonuncu kaybedilmesi takımın orta vadede çözmesi gereken en önemli sorundur.


Antep'e de birkaç dokundurma yapalım;
-Tabata'ya neden soğuk baktığımı birkez daha farkettim.Nedeni ise çok basit bir analoji!.Üst üste 4. çalıma gittiğinde kaptırdığı her topun tribün ve medya tepkisini 10,000,000'la çarpın...Galatasaray'a gelmesini hevesle bekleyen renkdaşlarıma tavsiyem budur...
-Beto muazzam bir forvettir, bu maça aldanmayınız.
-Erman Özgür'ün gizli hayranıyım, o adam yedek bırakılmaz.
-Nurullah Sağlam'ın Antep'ine göre çok ilkel buldum Antep'in futbolunu.Bütün sezon gerçek tek pas (one-touchçılar'a duyurulur....Antep'in fener ve bjk maçlarını denk gelirseniz bir daha izleyin...) oynayan,oyuncuların körebe halinde bile birbirini görüp seri pas trafiği kurabildiği,defansın körük gibi ortasahaya topluca geldiği Antep'in yerinde tipik Anadolu ~ Yabancı hücumcu doğru orantılı,kişiye dayalı futbola geçmişler diye düşünüyorum.Umarım yanılırım.Doğruysa üzülürüm açıkçası.

0 Okur Yorumu:

Yorum Gönder