8 Ekim 2009 Perşembe

Heyecanını kaybetmişsin...

Luca Toni, Bayern Münih'de zor günler geçiriyor. Teknik Direktör Louis van Gaal, gol sıkıntısına rağmen İtalyan oyuncuyu kadroya almıyor. Gerekçesi haftalardır aynı: "Bunu anlatmaktan sıkıldım; tamamiyle hazır değil." Yaşadığı sakatlıktan sonra bir aydan fazla bir süredir antrenmanlara çıkan Toni'nin görüşü tabii ki farklı: "İki kez ikinci takımda oynadım, kupa maçında oynadım. Kendimi hazır hissediyorum, ilk 11'de oynayan birkaç futbolcudan bile daha hazır olduğumu düsünüyorum." Van Gaal'in, Toni'ye tavrı çok net görülüyor, sezon başından beri çok sıcak bakmıyordu ancak Bayern Münih'de son iki yılın en golcüsü olan Toni'den faydalanmamak Hollandalı Teknik Adamın intiharı olabilir. Bayern'de oynamadığı için Milli Takımı'a da çağrılmayan Toni'nin antrenmanlarda heyecanı üst seviyede olduğu söylenemez...

0 Okur Yorumu:

Yorum Gönder