3 Mayıs 2009 Pazar

Derbide Taraf Bulamamanın Dayanılmaz Ağırlığı !!

Sportif işkence çeker gibi bir sezon geçiriyor Galatasaraylılar. Buna rağmen takımları, çantada keklikten hallice zorlukta gördükleri içerde Ankara ve deplasman(!)da Hacettepe'ye -5 puan bırakmasa, belki bu derece bedbaht giden sezonda bile son düzlükte hesap makinesi çıkarttıracaklardı taraftarlarına...Şampiyonluk hesabının dayanılmaz permutasyonun tadına varacaklardı en azından...

Ancak bu sene Bordeaux maçı hariç hemen hemen hiç gülmeyen yüzlerin hesap makineleri de raftaki yerlerinde kaldı maalesef.

Ya da kimbilir, Allah belki Galatasaray sempatizanıdır ! Son düzlükte yenilmenin/elenmenin üzüntüsünü çektirmemek adına Ankara'da bıraktırdı Galatasaraylılara kalplerini... (Bugün Tuna Kermitçi tadındayım,farkındayım farkındayım....)

Yine de 'ah beee... Ya alsaydık ?!" demeden duramıyor insan...Ya alsaydık şu 5 puanı...

Uyusak da Haziran'a 'fast-forward' yapsak...

Işin vahametini ortaya koyan en bariz örnek az sonra başlayacak derbide taraf bulamamak olsa gerek...

  • Fener yensin Sivas'ın önü açılsın !!?

  • Olmaz, Sivas'ın kök hücreleri organik Fenerli, uyuz oluyorum olmasınlar.. !!?

  • Beşiktaş yensin, Fener hemen arkamızda,bizi uefa dışına atmak isteyeceklerdir !!?.Ama bu sefer bjk şampiyon olur !!?!!

  • Buldum !! Berabere bitsin !!! ... E o zaman 2. maddeye gerisin geri....
C++'a hakim Galatasaraylıları göreve bekliyorum...Son dakika...Bana derbide takım bulun.

Ben işin içinden çıkamadım...

Umarım Sayın Polat da çıkamamış ve 3 senede ak düşen saçlarına acıyıp sene sonu gelmeden diplomalı bir teknik direktörle anlaşmıştır !

Şunu unutmamak gerekir ki bu derece dibe vurmuş takımlar hemen ertesi sene bile kolay kolay ayağa kalkamazlar... Kötü sezonun cenabetliğinin geçmesi bazen 2-3 sene alır..

Galatasaray'ı tedirgin eden olay bu görünmez tehlikedir..

0 Okur Yorumu:

Yorum Gönder