11 Mayıs 2009 Pazartesi

Dangalaklık testi...

Galatasaray Fenerbahçe rekabetlerinde ortalığın birbirine girmesinden, atılan sümsüklerden tekmelerden, edilen it dalaşlarından daha vahim birşey varsa bu da iki takımın 'kardeş' yapılmasıdır zannımca... Suç duyurusu yemeden kısaca özetlersek, rekabetin sulandırılması da en az bu 'kaka' olaylar kadar rekabetin ruhuna ters bana göre...Ata'nın hatrına 90 dakika 'yaa sabır' amentü billahi çekecek 22+ futbolcu ve bunun adı dostluk maçı olacak...
Ertesi sene biri 2. diğeri lider iken oynanacak olası maçta yeniden yumruğu ilk vuran kazanacak! Al sana dostluk maçı saçmalığının bir yıllık projeksiyonu...

Galatasaray, Fener'i sevmez. Aynısı Fener için de geçerlidir.

Isterse içlerinden biri galaksiler-arası kupayı alsın diğer takım taraftarı kolay kolay 'helal olsun' bile demez, demeden önce geçmişini sorgular, ana rahmine döner ve tüm hayatını değerlendirir! Sakınca görmezse helal eder! bu başarıyı...

Neyse gelelim başlığın özetle değindiği hususa.. Hangi kör-akıl şu cadı kazanına dönmüş Uefa/Şampuanlar ligi/Concacaf ? mücadelesinin göbeğindeki bu derbiye AS KADROsuyla çıkar, ben esas onu merak ediyorum. Yel değse 3 ay sakatlanan Galatasaray'ın şu lüzumsuz maça Arda'sıyla topuyla tüfefiğiyle çıkması dangalaklıktan öteye gitmez. Ben Galatasaray başkanı olsam bu maça katılmayı kibarca reddeder, teşekkür ederdim... ki DGM yolları taştan sen çıkardın beni beni baştan olmasın.. "Hemşehrim naabüyüsün? 4 gün sonra İnönü'ye çıkacam kellem koltukta benim, bu maçta Baros'u kaybedersem geri kalan maçlarda kaç gol atarım?" diye realist bir çıkış epey riskli olurdu herhalde ülke konjonktüründe...[Hastayım bu kelimeye..Nur içinde yat B. Ecevit].

Bu bağlamda CM/FM ile büyüyen biz taraftarların bir numaralı hobilerinden biri olan 'takım kurma' olayını da gerçekleştirmek boynumuzun borcu oldu sanırım!;

- - - - - - - - Orkun/Aykut
Serkan- - Semih - - Emre - - - Volkan
Aydın- - M.Güven - Barış- - - - -Ferdi
- - - - - Karan - Yasser

Kıssadan hisse: "Takıma rahat birşeyler giydir Bülent Hoca..."

0 Okur Yorumu:

Yorum Gönder