15 Haziran 2010 Salı

Bernd Schuster: "Robinho'yu her teknik direktör ister!"

Beşiktaş’ın yeni Teknik Direktörü Bernd Schuster transferinden sonra ilk röportajını SPOX.com’a verdi. Beşiktaş’a „evet“ demesindeki etkenler, Beşiktaş’ın transfer ettiği Ricardo Quaresma ve gündemde olan Robinho hakkında çarpıcı açıklamalarda bulunan Schuster, Beşiktaş Baskanı Yıldırım Demirören ile 4 hafta önce görüşmelere başladığını açıkadı.

Bernd Schuster’in açıklamaları:

Beşiktaş’a transferi: „Beşiktaş büyük ve uluslararası platformda önemli bir kulüp. Yönetimi, gelecekle ilgili düşünceleri ve şehir itibariyle herşey olumlu. Başkan Yıldırım Demirören 4 hafta önce şahsen benimle irtibata geçti.“

Beşiktaş hakkında bilgileri: „Başkan ile ilk görüşmelerden itibaren kulüp hakkında ve özellikle de kadro hakkında bilgiler edinmeye başladım. Saatlerce Video analizi yaptım ve takımımla tanışmak için çok seviniyorum.“

Ernst ve Fink gibi Alman oyuncuların kadroda olması: „Beni tek ilgilendiren şey, bir oyuncun felsefeme uyup uymaması ve takım oyununa uyumu. Bütün oyuncuları izleyeceğim, herkesi gözden geçireceğim. Kimsenin yeri garanti değil ve herkese şans vereceğim.“

Robinho ve Hilbert transferi: „Robinho, Dünya’nın en iyi oyuncularından birtanesi ve ayrıca çok iyi bir çocuk. Her Teknik Direktör Robinho gibi bir oyuncuyu ister. Transferler ve Hilbert hakkında çok fazla konuşmak istemiyorum ama bir gerçek var ki, hedeflerimize ulaşmak için birşeyler yapmamız lazım.“

Ricardo Quaresma: „Ricardo çok yönlü bir oyuncu. İki ayağını da kullanabiliyor ve orta sahanın sağında veya solunda görev yapabiliyor. Uluslararası tecrübeye sahip, Dünya’nın en ünlü kulüplerinde oynadı. En iyi futbol yaşında.”

Beşiktaş taraftarı: “Bende onlar gibi heyecanlıyım. Beşiktaş’ın başarılı olması için elimden geleni yapacağım. Umarım Beşiktaş taraftarı sabırlı olur. Onların desteğine ihtiyacımız var. İnönü Stadı bizim kalemiz olacak.“

Daum’dan bilgi alması: „Kimseye danışmadım, kimseden bilgi almadım. Bilgileri kendim toplayacağım. İlk antremanları iple çekiyorum, olumlu ve olumsuz yanlarımızı göreceğim. Ayrıca Teknik Kadromuz çok deneyimli bir ekip.“

Türk Futbolu: „Süper Lig’de çok büyük kulüpler ve çok iyi oyuncular var. Türk Milli Takımı Euro 2008’de Almanya’ya çok şanssız bir şekilde yenilip, yarı finalde elendi. Dünya Kupası’nda olmaması onların gerçek gücünü göstermez. Umuyorum Beşiktaş ile Avrupa Ligi’ne katilip, Türk Futbolunu başarılı bir şekilde temsil ederiz.“

0 Okur Yorumu:

Yorum Gönder