9 Haziran 2009 Salı

Hayali gerçek oluyor

Biz susalım, Felix Magath konuşsun: "Wolfsburg'a yeni gelmiştim, Mike Hanke, Diego Klimowicz gibi oyuncular satılmış, takımda forvet kalmamıştı nerdeyse. Transfer için harekete geçtiğim gün menajerler faks yağmuruna tuttu beni. Biri de Edin Dzeko diye bir çocuktan bahsetti. Tanımıyordum ama yardımcım Bernd Hollerbach'ı Bosna'nın Malta'yla oynayacağı maça gönderdim. Dönüşte bana sadece iki kelime söyledi: 'Hemen alalım!' Saraybosna'ya gittim, Edin ve babasıyla buluştuk. İyi bir çocuğa benziyordu, bu da herşeyden benim için önemliydi. Ona dedim ki: 'Senden çok çalışmanı ve büyük hedeflerin olmasını istiyorum'. Bana verdiği cevap mı? 'Bende!' Teplice'den alıp geldik." Gerisini biz anlatalım, o günlerde resimsiz haber olarak haber sitelerinde ve gazetelerde yer alan bu transfer, Wolfsburg'u iki yıl sonra şampiyon yapan nedenlerden biriydi. 26 gol attı Bundesliga'da bu sezon Edin Dzeko. Şene başında verdiği bir röportaj da "hayalimin kulübü Milan" demişti. Hayalleri gerçek oluyor galiba. Milan'ın, Dzeko için 30 Milyon Euro önerdiği ve futbolcu ile el sıkıştığı haberleri geliyor. Ne diyelim, hem Dzeko'yu hemde onu bulan Magath'ı tebrik etmek lazım...

0 Okur Yorumu:

Yorum Gönder