22 Eylül 2010 Çarşamba

Nürnbergli İlkay, Mehmet ve sınırsız SMS Paketi

Nürnberg sezon başında Türk oyuncuların sayısını üçe çıkardı. İki sezon önce Bochum’un altyapısından gelen Güngör Kaya ve İlkay Gündoğan’dan sonra, sezon başında Bayern Münih’ten Mehmet Ekici kiralandı. İki Türk oyuncu Mehmet ve İlkay kısa zamanda arkadaşlarını ilerletmişler. İlkay’ın SPOX’a verdiği röportajda, „ilk üç hafta aynı evde kaldık ama o şimdi kendine ev tuttu. Cidden özlüyorum bazen“ sözleriyle arkadaşlıklarını anlatıyor. Ama ikili birbirine hasret kalmamak için çözümü de bulmuş. İlkay: „İkimizde sınırsız SMS Paketi ısmarladık, artık istediğimiz kadar mesajlaşabiliyoruz.“

Sezon başında Leverkusen ve Hoffenheim’dan ciddi teklifler alan İlkay şimdilik Nürnberg’de kalmak istiyor. Başka önemli bir karar ise Milli Takım seçimi. Almanya Ümit Milli Takımı’nda oynayan İlkay, Türkiye lehine bir karar vermeyi düşünmüyor. „Almanya’da doğup büyüdüm, bu dili konuşuyorum ve açıkçası Alman gibi hissediyorum kendimi. Ayrıca Alman Federasyonunun bana verdiği değer hoşuma gidiyor. Bu konuda birşey değişmedikçe, kararım kesin.“

0 Okur Yorumu:

Yorum Gönder